Home Photos Forum
Welcome to Setapak Methodist Youth Fellowship

Thursday, July 12, 2007

News from Evelynn..



亲爱的弟兄姐妹,

主里平安!很想念你们,我在这里很好,这里的环境很好,感恩有你们的祷告和支持,感谢神带领我来到英国读书,也供应我生活上的需要。我现在去的教会是Sheffield Chinese Christian Church ,每个星期五有团契和查经班,学习很多,这间教会也就是丽玲去的那间,弟兄姐妹都很友善,我现在也开始服事主日学,感谢神!在这里也有机会传福音,还记得在教会认识一位中国人,和他谈起信仰,他还不是基督徒,但感恩他会继续去认识基督教,也感谢神给我分享的机会。

我的室友的是我的同学,相处得很好,我们都一起煮晚餐,当中也有两位是基督徒,彼此都可以扶持对方。学业方面有些压力,需要看很多的书。。但老师都很愿意帮助若我们有任何问题。

在这里也有机会去一些地方玩,Buxton and Chatsworth.学校也有举办一些义工让我们参与,感谢神!

请你们再祷告上记念我,Jesus Love you, I love you too! Pray for you all!

*may God give me the love, patient, and wisdom to help in the Sunday school.
*I hope can continue learn more about Acts book in the bible study meeting, may God teach me more understand his words and take its importantly.
*build a good r/ship and a good example v my housemates, my group member, and church bro&sis.
*my assignment need to submit on 17July, 18July, 8August, 13August.
*I will go to Scotland on 20-22July.
*On 3-6Sept I have three exam paper, then I will move out on 7Sept, mostly will go Europe trip then back to m'sia btw 25-29Sept.
*On July and August, I will do volunteer one day, to do craft and cake, for raise fund to the HIV children or go to company old ppl:), this is our school o/z, praise God for that.

Cllick here for more photos...

No comments:

在线人数/People Online

User